پایتخت شعر ایران

index.png
اخبار

چاپ انواع کتاب در پرکارترین ناشر ایران

صفحه اصلی

چاپ انواع کتاب:
شعر،داستان،دلنوشته،رمان،کتاب کودک،
کتاب کار،ترجمه کتاب کتاب،
سفرنامه،زندگینامه،نمایشنامه،فیلمنامه و…
با شرایط ویژه

و
تبدیل پایان نامه ارشد و رساله دکتری به کتاب با بهترین شرایط

و اکسپت مقاله همایشی، کنفرانسی در یک هفته

در

انتشارات بین المللی حوزه مشق
به مدیریت دکتر فردین احمدی
انجام می‌شود.

 

 

چاپ کتاب در انتشارات حوزه مشق انجام می شود. ناشر مجموعه حوزه مشق فردین احمدی است. دسترسی به این انتشارات از سراسر کشور مناسب است. شماره تلفن و شماره تماس این مجموعه 09393353009 و09191570936 می باشد.
کتاب بهترین یادگاری برای افرادی است که دوستشان داریم. فردین احمدی خودش یک نویسنده توانمند است.
یک شاعر بهتر است نوشته هایش را به کتاب تبدیل کند. شعر یک جوشش درونی است. در قرآن خدای متعال به قلم سوگند خورده است.
به شهرستان ملارد،شهریار و شهر قدس حوزه مشق می گویند.
بهترین انتشارات ایران در این منطقه مستقر است. دکتر فردین احمدی با مدیریت قوی و ماهرانه کاری کرده است که اهالی قلم با معتبرترین انتشارات سرکار دارند.
با توجه به سایت های متعدد در گوگل و فعالیت نزدیک ۱۰۰ پیج در اینستاگرام، بیش از ۳۰ کانال در آپارات و یوتیوب کاری شده که شما با معروفترین انتشارات و مشهور ترین انتشارات در ایران روبرو هستید.
بسیاری از هنرمندان و اهالی قلم صادقانه و افتخاری در این مجموعه همکاری می کنند و بسیاری از اعضای این مجموعه از سر تا سر ایران می باشند به همین علت حوزه مشق محبوب ترین انتشارات ایران است.
به دلیل داشتن صفحات مختلف در شبکه های اجتماعی و سایت های متعدد و معرفی هنرمندان و کتاب های اهالی قلم حوزه مشق پرفروش ترین انتشارات در ایران است.
حوزه مشق دارای چاپخانه اختصاصی است.
حوزه مشق چاپ شعر را با بهترین شرایط انجام می دهد.
حوزه مشق یکی از بهترین پیشنهادات برای چاپ کتاب شعر در ایران است.
حوزه مشق چاپ رمان را به شکلی منحصر بفرد انجام می دهد.
حوزه مشق اولین پیشنهاد برای چاپ کتاب رمان است.
همیشه مجموعه حوزه مشق به اساتید،معلمان و مربیان توصیه تبدیل جزوات به کتاب را داده است.
در کشور ایران بعد از مقطع کارشناسی برای ادامه تحصیل دانشجویان وارد کارشناسی ارشد و سپس مقطع دکتری می شوند.در مقطع ارشد ترم چهارم دانشجویان باید به نگارش و تدوین پایان نامه بپردازند و این مرحله را پشت سر بگذارند تا بتوانند با موفقیت این مقطع را پشت سر و صاحب مدرک کارشناسی ارشد شوند. پس از سپری کردن این مقطع دانشجویان پس از قبولی و موفقیت در کنکور دکتری وارد این مقطع می‌شوند در دکتری پس از گذراندن سه ترم و قبولی در آزمون جامع، دانشجویان مشغول به تدوین و نگارش رساله می شوند و پس از این مرحله است که می توانند صاحب اخذ مدرک دکتری شوند.
متاسفانه پس از ماه ها یا سال ها خون دل خوردن این عزیزان، کار پژوهشی دانشجویان در قفسه کتابخانه خاک می خورد.آیا بهتر نیست دانشجویان عزیز اثر پژوهشی خود را چاپ و روانه بازار کنند.انتشارات حوزه مشق بهترین موسسه برای تبدیل پایان نامه ارشد و رساله دکتری به کتاب می باشد.

در کشور ایران یکی از پرمخاطب ترین حوزه کتاب بخش کودک و نوجوان است چرا که خانواده ها شاید برای خودشان هزینه نکنند ولی برای فرزندان خودشان قطعا این کار را انجام می دهند.

بی‌شک مهمترین بخش تولید آثار کتابی و چاپی را می‌توان تولید در حیطه کودکان و نوجوانان دانست. چرا که بسیاری از پدران و مادران شاید برای خودشان در زمینه کتاب هزینه نکنند اما برای فرزندانشان معمولا در این زمینه کم نمی گذارند.
اهمیت و ارزش کار در حیطه کودک و نوجوان و انتشار کتابهای ارزنده و قوی در این حیطه می‌تواند بسیار مهم برای هر جامعه‌ای باشد. انتشارات حوزه مشق در حیطه چاپ کتاب کودک و نوجوان تاکنون فعالیتی بسیار خوب داشته است و چه در عرصه تولید و چه در عرصه بازآفرینی آثار مرتبط با کودکان و نوجوانان سعی داشته است تا آثار فاخری را تولید نماید.

به همین بعنوان جایزه ناشر برتر و برگزیده در بخش نوجوانان و جوانان در جایزه ملی کتاب سال جوانان را بدست آورد و از طرف معاون رئیس جمهور و معاون وزیر ورزش وجوانان و دبیر شورای عالی جوانان در دانشگاه صنعتی شریف مدیریت این مجموعه یعنی دکتر فردین احمدی تجلیل شد.

فرایند ترجمه و چاپ کتاب برای انتشارات
1. انتخاب کتاب جهت ترجمه و چاپ
قبل از شروع ترجمه باید کتاب مناسبی انتخاب کنیم ولی چگونه؟ از کجا بفهمیم که چه کتابی برای ترجمه مناسب است؟ قبل از اینکه به این سؤالاتتان پاسخ دهیم پیشنهاد ما به‌عنوان کارشناسان نشر این است که در ابتدا حوزه‌ی موردعلاقه خودتان را مشخص نموده و با توجه به علاقه‌تان شروع به ترجمه کتاب کنید تا این امر برای شما لذت‌بخش باشد. اگر از قبل حوزه‌ی موردعلاقه خود را می‌شناسید، حالا نوبت به انتخاب کتاب مناسب می‌رسد.

پیشنهاد ما این است که با جستجو درسایت آمازون، تازه‌ترین کتاب‌های منتشرشده متناسب باعلاقه‌تان را بیابید. برای سفارش خرید کتاب از آمازون میتوانید با ما تماس بگیرید.

یا می‌توانید دست به دامان گوگل شده و از این موتور جستجوی قدرتمند کمک بگیرید.

همه دانشجویان کارشناسی ارشد برای قبولی دکتری یا اساتید برای ارتقای رتبه هیات علمی و یا حتی معلمان در نظام رتبه بندی ناچار هستند دارای کتاب چاپ شده یا مقاله با گواهی و مدرک معتبر باشند انتشارات حوزه مشق علاوه بر فعالیت در زمینه چاپ کتاب در حوزه نگارش و اکسپت مقاله با بهترین شرایط و در سریعترین زمان ممکن نیز فعالیت می کند که شما براحتی می‌توانید از راه های مختلف با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

بسیاری از ارگان های دولتی از جمله سپاه پاسداران،ارتش، نیروی انتظامی و آموزش و پرورش یکی از مدارک ضروری برای استخدام مدرک روخوانی و روانخوانی را تقاضا می کنند در غیر اینصورت استخدامی افراد متقاضی در حاله ای ابهام می باشد انتشارات حوزه مشق این امکان را برای علاقه مندان جهت اخذ مدرک روخوانی و روانخوانی فراهم کرده تا در سریعترین زمان با کمترین استرس و هزینه مدرک کاملا معتبر توسط یکی از بهترین موسسات قرآنی کشور را برای شما به ارمغان بیاورد.

خیلی از دوستان سوال می پرسند ما برای اوقات فراغت خودمون و مواقعی که بیکار هستیم یه سری دلنوشته مینویسیم ایا میشه این دلنوشته ها رو چاپ کرد یا نه؟؟؟؟

در جواب این عزیزان باید بگم بله میشه به شرطی که نوشته ها از نظر ادبی مشکلی نداشته باشه  و قابل چاپ باشه، انتشارات حوزه مشق این قابلیت را دارد تا دلنوشته شما را با بهترین کیفیت به چاپ برساند بخاطر همین توانایی بهترین انتشارات برای چاپ کتاب دلنوشته انتشارات حوزه مشق می باشد.

برخی نویسندگان تازه کار از چاپ کتاب خود هراس دارند. زیرا آشنایی زیادی با روند چاپ‌کتاب و اخذ مجوزهای لازم ندارند و تصور می کنند که مسیری دشوار در پیش روی آن ها است. همچنین قیمت چاپ کتاب نیز یکی از دلایل اصلی این افراد در چاپ نکردن کتاب می باشد. اما اگر شما چاپ کتاب داستان خود یا هر کتاب دیگری که نگارش کرده اید را به یک انتشارات معتبر بسپارید، تمامی این مراحل به راحتی طی خواهند شد.
انتشارات حوزه مشق با چاپ کتاب های داستان با کیفیت و کمیت مثال زدنی توانسته است یکی از پرکارترین ناشران حوزه چاپ کتاب داستان باشد.

چاپ کتاب سفرنامه برای آنهایی که اهل سفر هستند میتواند موقعیت بسیار خوبی برای قرارگیری در جایگاه نویسندگی باشد، چراکه این مسیر بسیار راحت است، کافیست دست نوشته هایی از تجربیات و خاطرات سفرهایتان آماده کنید و ما برای تدوین، تایپ و چاپ کتاب کلیه مراحل را به عهده میگیریم. با چاپ کتاب سفرنامه علاوه برآنکه اثر مکتوب و جاودانی از خود به جای میگذارید که قابل فراموشی نیست، می توانید ارتباط خواننده را با بسیاری از جزئیات فرهنگی، اجتماعی، جغرافیایی، مذهبی و تاریخی آن فضایی که تا به حال ندیده نیز برقرار سازید.

انتشارات حوزه مشق با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در اختیار داشتن خط تولید کامل چاپ کتاب (از تبدیل دست نوشته‌های صاحب اثر تا تحویل کتابی مرغوب و با کیفیت) و تجربه چاپ و انتشار بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف(علمی، دانشگاهی، شعر،رمان و…) افتخار دارد در خدمت اساتید و نویسندگان عزیزی که تمایل دارند آثار و تالیفات خود را به ثبت برسانند باشد. یکی از بهترین پیشنهادات ما برای بازیگران و دست اندرکاران هنر تئاتر و تلویزیون و سینما چاپ کتاب نمایشنامه و همین‌طور چاپ کتاب فیلمنامه با بهترین شرایط در یکی از انتشارات هنری ایران یعنی حوزه مشق می باشد

قطعا هر فردی در زندگی اهداف مخصوص به خود را دنبال می‌کند و مطابق با همین اهداف سبک زندگی به خصوصی دارد که این سبک زندگی هم مسلما خاص و ویژه است. زندگی هر شخصی مملو از اتفاقات و تجاربی است که می‌تواند آن را به رشته تحریر در آورد و در اختیار دیگران قرار دهد چرا که همین حوادث و تجارب می‌توانند برای سایر افراد گنجی با ارزش محسوب شوند. یقینا بهترین انتشارات برای چاپ کتاب زندگینامه در ایران نشر بین المللی حوزه مشق می باشد.

اینکه انتشارات تهران اکثر انتشارات کشور را تشکیل می دهند و اینکه اکثر انتشارات در تهران متمرکز هستند، موضوعی است که حوزه چاپ و نشر کتاب در سایر شهر ها را تحت شعاع قرار می دهد. مثلا دسترسی به انتشارات انقلاب برای کسانی که در شهرهای دیگر ساکن هستند دشوار است. اما نگران نباشید. اگر ساکن تهران نیستید، برای چاپ کتاب خود در تهران می توانید از انتشارات حوزه مشق رسانه ای ترین انتشارات ایران مشاوره و کمک بگیرید.

سایت های انتشارات بین المللی حوزه مشق

صفحه اصلی

سایت اصلی مجموعه حوزه مشق

خانه

فروشگاه کتاب باز حوزه مشق

صفحه اصلی

سایت فرهنگی هنری کشف استعداد برتر

صفحه اصلی

پایتخت شعر ایران سایت تخصصی ادبیات

برگه نخست

پایگاه اطلاع رسانی فردین احمدی

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *