پایتخت شعر ایران

index.png
قلم شما

نام مهدی بیرانوند روزنامه‌نگار ایرانی به پاس خدمات بین‌المللی در حوزه حقوق بشر و صلح در نیجریه ماندگار شد_نشر حوزه مشق

نام مهدی بیرانوند ” روژمان ” سرپرست نویسندگان حوزه مشق در کتاب رکوردهای جهانی نیجریه ثبت شد.

به گزارش نمایندگی دفتر یونسکو در نیجریه نام مهدی بیرانوند ” روژمان ” روزنامه‌نگار و نویسنده ایرانی به پاس ارائه خدمت در زمینه صلح، آموزش، حقوق بشر و آگاهی اجتماعی در کتاب رکوردهای جهانی کشور نیجریه به مدیریت پروفسور عیسی بوهاری ثبت شد.
این اولین بار است که نام یک روزنامه‌نگار و نویسنده ایرانی با تایید اتحادیه خلق های جهان، استاندارد بین المللی کتاب و یونسکو در این کتاب ثبت شده است. همچنین دفتر سازمان حقوق بشر و صلح ” لیوی ” نیز از مهدی بیرانوند بصورت جداگانه با اهدا لوح یادبودی تقدیر و تشکر کرد‌.

درمتن اعطای این جایزه جهانی آمده است:

عنوان رکورد جهانی بشردوستانه و اجتماعی
این جایزه تقدیم می شود به:
نویسنده و روزنامه‌نگار مهدی بیرانوند از ایران
برای عملکرد عالی شما در زمینه انسانیت، پیوند صلح، آموزش، محیط زیست، فرهنگ صلح، حقوق بشر، آگاهی اجتماعی و سایز زمینه های برجسته برای عملکرد تاثیرگذار فداکاری و سخت کوشی شما که الهام بخش نسل جوان است. فعالیت و کار شما بطور گسترده در سطوح دیگرنیز شناخته شده است. برای شما در تلاش های آینده و زندگی آرزوی موفقیت داریم.

پروفسور عیسی بوهاری
بنیانگذار کتاب جهانی رکورد های نیجریه

قابل ذکراست مهدی بیرانوند ” روژمان ” نویسنده، پژوهشگر، روزنامه‌نگار و شاعر متولد سال ۱۳۷۳ در شهر بروجرد فارغ‌التحصیل مهندسی نرم افزار، مدرس سواد رسانه، سرپرست نویسندگان خانه ناشران تهران ” حوزه مشق “،دانشجوی مقطع دکتری صنایع دارویی، قائم مقام خبرگزاری سراسری اعتلای ایران، مدیر خبری رسانه ایرانیان اروپا در برلین ، دارنده دکتری روزنامه‌نگاری و نویسندگی کشور لبنان و نویسنده ۱۲ عنوان کتاب در حوزه ( رسانه، ادبیات، پژوهش های سیاسی، تاریخی و ورزشی ) و صاحب مقالات isc می باشد که تاکنون در رشته های مختلف موفق به کسب جوایز و عنوان های کشوری و بین المللی شده است.

 

 

 

 

 

 

❤️❤️

روابط عمومی انتشارات بین المللی حوزه مشق

https://ketabbaz.hozeyemashgh.ir

چاپ انواع کتاب: شعر،داستان،دلنوشته،رمان،زندگینامه،سفرنامه،نمايشنامه،فیلمنامه، تبدیل جزوات اساتید،مربیان، معلمان و دانشجویان به کتاب تبدیل پایان نامه کارشناسی ارشد به کتاب  تبدیل رساله دکتری به کتاب  مشاوره، نگارش و تدوین پایان نامه و رساله در رشته های علوم انسانی و اسلامی استخراج مقاله از پایان نامه و اکسپت مقاله  انجام طراحی جلد و صفحه آرایی در بالاترین کیفیت  ویراستاری حرفه ای کتاب

همین الان به کارشناسان حوزه مشق پیام بدهید.

۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶

۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *