پایتخت شعر ایران

index.png
قلم شما

اثری از بانوی هنرمند معصومه کردی گودرزی_نشر حوزه مشق

به نام خدا

 

اینبار زائران حاج قاسم خواب و آرامش را از کوردلان گرفته اند .کوردلانی که همیشه در توهم نابودی این مرز و بوم بوده و هستند با آشفتگی از خوابی که دیده اند و نگرانی که از پیش تصور شده در ذهنشان پرورانده اند ، سناریویی دیگر را پیاده کردند . آنان که نه زورشان میرسد و نه می توانند ضربه ای به اصل و ریشه نظام بزنند به خیال خام و واهی که دارند کودکان و زنان و مردان مومنی را هدف گرفتند که با ریختن خون اینان نه تنها خللی ایجاد نشد، بلکه این ریشه ،آبیاری جانانه ای به خود دید که باعث بیشتر شکوفا شدنش میشود.
سیاست مداران غربی بدانند، آنان که این نقشه ها را می کشند بدانند که این مهندسی از بیخ و بن غلط است. آنان که با چشم خویش دیدند ساعاتی بعد از انفجار، مراسم به حالت عادی درآمد با جمعیت بیشتری ،چرا که پایبندی مردم این جامعه گسستنی نیست، نه با انفجار و نه با ترور و نه با هیچ ترفندی. این دانه های تسبیح از هم جدا نمی شوند.

 

معصومه کردی گودرزی
دکتری جامعه شناسی

 

 

 

 

❤️❤️

روابط عمومی انتشارات بین المللی حوزه مشق

https://ketabbaz.hozeyemashgh.ir

چاپ انواع کتاب: شعر،داستان،دلنوشته،رمان،زندگینامه،سفرنامه،نمايشنامه،فیلمنامه، تبدیل جزوات اساتید،مربیان، معلمان و دانشجویان به کتاب تبدیل پایان نامه کارشناسی ارشد به کتاب  تبدیل رساله دکتری به کتاب  مشاوره، نگارش و تدوین پایان نامه و رساله در رشته های علوم انسانی و اسلامی استخراج مقاله از پایان نامه و اکسپت مقاله  انجام طراحی جلد و صفحه آرایی در بالاترین کیفیت  ویراستاری حرفه ای کتاب

همین الان به کارشناسان حوزه مشق پیام بدهید.

۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶

۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹

تصویر نویسنده
فردین احمدی

یک نظر برای “اثری از بانوی هنرمند معصومه کردی گودرزی_نشر حوزه مشق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *