پایتخت شعر ایران

index.png
ادبیات

چاپ کتاب در کدام انتشارات

صفحه اصلی

چاپ انواع کتاب:
شعر،داستان،دلنوشته،رمان،کتاب کودک،
کتاب کار،ترجمه کتاب کتاب،
سفرنامه،زندگینامه،نمایشنامه،فیلمنامه و…
با شرایط ویژه

و
تبدیل پایان نامه ارشد و رساله دکتری به کتاب با بهترین شرایط

و اکسپت مقاله همایشی، کنفرانسی در یک هفته

در

انتشارات بین المللی حوزه مشق
به مدیریت دکتر فردین احمدی
انجام می‌شود.

 

 

چاپ کتاب در انتشارات حوزه مشق انجام می شود. ناشر مجموعه حوزه مشق فردین احمدی است. دسترسی به این انتشارات از سراسر کشور مناسب است. شماره تلفن و شماره تماس این مجموعه 09393353009 و09191570936 می باشد.
کتاب بهترین یادگاری برای افرادی است که دوستشان داریم. فردین احمدی خودش یک نویسنده توانمند است.
یک شاعر بهتر است نوشته هایش را به کتاب تبدیل کند. شعر یک جوشش درونی است. در قرآن خدای متعال به قلم سوگند خورده است.
به شهرستان ملارد،شهریار و شهر قدس حوزه مشق می گویند.
بهترین انتشارات ایران در این منطقه مستقر است. دکتر فردین احمدی با مدیریت قوی و ماهرانه کاری کرده است که اهالی قلم با معتبرترین انتشارات سرکار دارند.
با توجه به سایت های متعدد در گوگل و فعالیت نزدیک ۱۰۰ پیج در اینستاگرام، بیش از ۳۰ کانال در آپارات و یوتیوب کاری شده که شما با معروفترین انتشارات و مشهور ترین انتشارات در ایران روبرو هستید.
بسیاری از هنرمندان و اهالی قلم صادقانه و افتخاری در این مجموعه همکاری می کنند و بسیاری از اعضای این مجموعه از سر تا سر ایران می باشند به همین علت حوزه مشق محبوب ترین انتشارات ایران است.
به دلیل داشتن صفحات مختلف در شبکه های اجتماعی و سایت های متعدد و معرفی هنرمندان و کتاب های اهالی قلم حوزه مشق پرفروش ترین انتشارات در ایران است.
حوزه مشق دارای چاپخانه اختصاصی است.
حوزه مشق چاپ شعر را با بهترین شرایط انجام می دهد.
حوزه مشق یکی از بهترین پیشنهادات برای چاپ کتاب شعر در ایران است.
حوزه مشق چاپ رمان را به شکلی منحصر بفرد انجام می دهد.
حوزه مشق اولین پیشنهاد برای چاپ کتاب رمان است.
همیشه مجموعه حوزه مشق به اساتید،معلمان و مربیان توصیه تبدیل جزوات به کتاب را داده است.
در کشور ایران بعد از مقطع کارشناسی برای ادامه تحصیل دانشجویان وارد کارشناسی ارشد و سپس مقطع دکتری می شوند.در مقطع ارشد ترم چهارم دانشجویان باید به نگارش و تدوین پایان نامه بپردازند و این مرحله را پشت سر بگذارند تا بتوانند با موفقیت این مقطع را پشت سر و صاحب مدرک کارشناسی ارشد شوند. پس از سپری کردن این مقطع دانشجویان پس از قبولی و موفقیت در کنکور دکتری وارد این مقطع می‌شوند در دکتری پس از گذراندن سه ترم و قبولی در آزمون جامع، دانشجویان مشغول به تدوین و نگارش رساله می شوند و پس از این مرحله است که می توانند صاحب اخذ مدرک دکتری شوند.
متاسفانه پس از ماه ها یا سال ها خون دل خوردن این عزیزان، کار پژوهشی دانشجویان در قفسه کتابخانه خاک می خورد.آیا بهتر نیست دانشجویان عزیز اثر پژوهشی خود را چاپ و روانه بازار کنند.انتشارات حوزه مشق بهترین موسسه برای تبدیل پایان نامه ارشد و رساله دکتری به کتاب می باشد.

در کشور ایران یکی از پرمخاطب ترین حوزه کتاب بخش کودک و نوجوان است چرا که خانواده ها شاید برای خودشان هزینه نکنند ولی برای فرزندان خودشان قطعا این کار را انجام می دهند.

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *