پایتخت شعر ایران

index.png
ادبیات

تکلیف کتاب ‌‌تان را مشخص کنید_ نشر حوزه مشق

تکلیف کتاب ‌‌تان را مشخص کنید_ نشر حوزه مشق

نشر سنتی و نشر دیجیتال هر کدام کارکردهای ویژه‌ای دارند. برای نمونه، چاپ یک مجموعه شعر از طریق ناشر موفق‌تر خواهد بود، اما کتاب آموزشی درباره آخرین فناوری‌های دنیا شاید واقعاً نیازی به تیراژ بالا و کاغذ رنگی نداشته باشد.

با این حال، خیلی از نویسنده‌های همه‌فن‌حریف که آثارشان را از نوشتن تا طراحی گرافیک روی جلد خودشان انجام می‌دهند، با ذهنیّتی تک‌بعدی خیال می‌کنند فروش کتاب ‌شان با پرداخت کارمزدی به وبسایت فروشگاه‌های دیجیتال در بهینه‌ترین حالت ممکن انجام می‌شود.

ناشر را یک واسطۀ اضافی می‌بینند اما از پیش‌نیازها و واقعیت‌های بازار در مورد آثار خود غافل هستند. شاید هم تجربۀ خوشایندی از همکاری‌ با ناشر های بی‌نظم و بدعهد نداشته‌اند. در این موارد، حق دارند!
در هر حال، ناشر با ناشر فرق می‌کند. اگر کتاب‌اولی نیستید و حسابی از لذت‌های مقدماتی سیر شده‌اید، هرگز کتابتان را به دلالِ «همه‌چی‌چاپ‌کن» ندهید که هزینه‌هایش را از شما دریافت می‌کند. در برابرش سودی جز افتخار دیدن نسخه چاپی به شما نمی‌دهد. عادلانه نیست که از فروش کتابی که خودتان تألیف کرده‌اید هیچ سهمی دریافت نکنید.
از این گذشته، کتاب شما قرارست بدست اعضای یک گروه به چاپ برسد که هر کدام تخصصی دارند و هر کدام تأثیری سازنده بر اعتبار کتاب و بازار فروشش می‌گذارند.

انتشارات حوزه مشق ناشر پر کار کشور شد

برای چندمین بار متوالی انتشارات حوزه مشق ناشر پر کار کشور شد.

چاپ انواع کتاب:
شعر،داستان،دلنوشته،رمان،کتاب کودک،
کتاب کار،ترجمه کتاب کتاب،
سفرنامه،زندگینامه،نمایشنامه،فیلمنامه و…
با شرایط ویژه

و
تبدیل پایان نامه ارشد و رساله دکتری به کتاب با بهترین شرایط

و اکسپت مقاله همایشی، کنفرانسی در یک هفته

در

انتشارات بین المللی حوزه مشق
به مدیریت دکتر فردین احمدی

صفحه اصلی

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *