قلم شما

یادداشتی از دکتر معصومه کردی گودرزی از پژوهشگران انتشارات حوزه مشق

شهادت هنر مردان خداست
او شهید شد که به ما بیاموزد که در برابر ظلم به هیچ قیمتی نباید سکوت کرد حتی گذشتن از جان و این راهیست که اگر همه ما هم شهید آن شویم می ارزد.
بگذریم از آنکه خداوند جز خوبان را برای خویش نمیگزیند. مردان خدا هیچگاه زمینی نبوده و نیستند آنان جز در آغوش معبودشان احساس امنيت نمی‌کنند.آنان یافته اند آنچه را که دیگران نیافته بودند .باید افق های معنویت را در شهدا تجربه کرد عشق،امید،کرامت،شجاعت،آزادگی،عزت و…همه و همه را مهم این است که ما طرف درست تاریخ ایستاده ایم و قطعا پیروزی از آن اسلام است. اینها شاگردان ممتازی هستند که در مکتب امام حسین آموزش می‌بینند .در این مکتب عاشق شده اند،عاشق شهادت و در این راستا جز زیبایی چیز دیگری نمی بینند.اینک زمانه غیرت و تعصب و حماسه است باید بر آشفته شد و خروشید .شهادت سید مقاومت پایان مقاومت نیست.ما در این راه عزیزان بسیاری را از دست داده ایم که هر کدامشان ستونی محکم برای اسلام بوده اند،ولی دشمنان داخلی و خارجی بدانند که بعد از افتادن هر درختی ،درختی تنومندتر،قدرتمندتر وحتی تازه نفس تر رشد خواهد کرد چرا که این درخت ريشه ای عمیق دارد که راه عزیزان را استوارتر ادامه خواهد داد.این بار هم همین است.به کوری چشم دشمنان این پرچم بر بلندترین قله جهان به اهتزاز در خواهد آمد و چراغ آن همیشه روشن خواهد ماند حتی اگر خون بهای بیشتری بپردازیم.

معصومه کردی گودرزی
دکتری جامعه شناسی

 

 

خدمات ما شامل چاپ کتاب‌های شعر، داستان، رمان، دلنوشته، کتاب کودک، ترجمه و تبدیل پایان‌نامه به کتاب است. شما هم اگر رویایی در سر دارید، با ما در تماس باشید:

09191570936
09393353009
https://hozeyemashgh.ir

انتشارات حوزه مشق؛ جایی برای رویش، قلم و جاودانگی

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *