قلم شما

اثری از بانوی هنرمند مریم عباسی _انتشارات حوزه مشق

تو چه می‌دانی! از آرزوهای کودک فال‌فروشی که حتی نمی‌داند کلمه‌ی زندگی چطور نوشته می‌شود اما؛ فال زندگی امثال من و تو را می‌فروشد. تو چه می‌دانی از وزش ظلمتی که در انتهای شب بیخ گلوی ناامیدی را می‌گیرد و در غیابِ نور او را تا لب پرتگاه می‌برد.
تو چه می‌دانی از هراس کودکانی که وطنشان شده طعمه‌ی مشتی انسانِ رذل و بی‌وجدان که حتی نمی‌شود واژه‌ی انسان را به آنها نسبت داد، همان‌ حیوان‌هایی که جان آدمیان کوچک‌ترین ارزشی برایشان ندارد.
تو چه می‌دانی از غربتی که به سرگردانی ختم می‌شود، از اوضاع اقتصادی که نه تنها زندگی، بلکه آرزوها را هم تحریم کرده.
از حالِ خوشی که این روزها کوتاه شده مثل بخارِ روی شیشه، از نبردی که انسان در درون با خودش دارد، از لبخندی که فقط برای تظاهر است.
تو چه می‌دانی از دلهره‌ی جانکاهی که چون موریانه به نبرد با طالعمان می‌رود، از رخسارهای رنگ پریده، از بال‌های بریده، از نطق‌های خشکیده…
تو چه می دانی از درون این انسان‌ها؟!

#مریم_عباسی

 

 

 

 

❤️❤️

روابط عمومی انتشارات بین المللی حوزه مشق

https://ketabbaz.hozeyemashgh.ir

چاپ انواع کتاب: شعر،داستان،دلنوشته،رمان،زندگینامه،سفرنامه،نمايشنامه،فیلمنامه، تبدیل جزوات اساتید،مربیان، معلمان و دانشجویان به کتاب تبدیل پایان نامه کارشناسی ارشد به کتاب  تبدیل رساله دکتری به کتاب  مشاوره، نگارش و تدوین پایان نامه و رساله در رشته های علوم انسانی و اسلامی استخراج مقاله از پایان نامه و اکسپت مقاله  انجام طراحی جلد و صفحه آرایی در بالاترین کیفیت  ویراستاری حرفه ای کتاب   همین الان به کارشناسان حوزه مشق پیام بدهید.   ۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶  ۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *