پایتخت شعر ایران

index.png
قلم شما

اثری از بانوی هنرمند فاطمه پهلوان_نشر حوزه مشق

قصه ی تلخیست ؛ قصه ی دل عاشقی که صدای شکستنش هرگز شنیده نشد!

خیلی دلش گرفته بود مدتی بود ک مرغکِ دلش ، آرام و قرار نداشت ، فشرده که میشد سیلابی میشد سهمگینُ ، از چشمانش سرریز میشد!

نمیتوانست فریاد کند غمها و غصه هایش را ، نمی‌توانست تمنّای قلبش را جار بکشد ، همه را لای بغضِ گلویش می پیچید و با آبِ حسرت ، قورت میداد!

مرور هر یک از آن لحظاتِ شیرینِ آسمانِ آرزوهایش ، که مهیّا شدنشان را به قیمتِ سالهای باقیمانده ی عُمرش معاوضه کرده بود ، رنجورترش میکرد . رویاهایی که معمولاً اولش با دلخوری و آخرش با خنده های تلخ خداحافظی همراه بود!

و آغوشی که شبِ موعود ، دِژی نفوذ ناپذیر شد و عشقی ک بغل وا نکرد و غروری که به گِل نشست و لبی که همچنان به تلخی لبخند زد و چشمی که با حسرتِ پُر از سؤالهای بی جواب ، به چشمانِ پلک بر هم گذاشته ی شاهزاده ی جسم و جانش ، خیره شد و نفسهای تب دار و بغض کرده ای که دست در دستِ اشکِ چشمانش ، پا به پا ، کویرِ خشکیده ی سینه اش را واکاوی میکرد!

و دلی که نمی خواست صبح شود و دستی که نمی خواست رها شود و پایی که رمق نداشت برگردد و صدایی که نایِ خداحافظی نداشت و چشمی که تابِ نگاه به چشمانش را در خود نمی‌دید ، چون می ترسید چشمِ تنگِ روزگار ، امانِ دوباره دیدنش را به او نبخشد!

و جانی که جا ماند و جسمی که خزید و دور شد و زبانی که سَر خم کرد و دلی که هزاران هزار فریادِ بگذار بمانم را ، در خود مدفون کرد!

چقدر سخت است عاشق باشی با تک تکِ نفسهایت ، امّا نفست بند بیاید! غرق شوی در عشقت ، امّا دستت را نگیرد! در تمامِ تار و پودت باشد و هیچ جا نباشد! همه جا دنبالش باشی و هیچ جا نبینی اش! تمامِ زندگیت پُر باشد از عطرِ حضورش، امّا جایی در فهرستِ روزمرگیهایش نداشته باشی! دیوانه باشی و نبیندَت! ساکت باشی و نخواندَت! جانَت باشد و در آغوش نگیردَت!

کاش روزی از سکوتِ عمیقِ نگاهت ، این تک سطر را بخواند که؛

بمان تا زنده بمانم زندگیه من…

✍️ فاطمه پهلوان

 

 

 

❤️❤️  روابط عمومی انتشارات بین المللی حوزه مشق    https://ketabbaz.hozeyemashgh.ir      چاپ انواع کتاب: شعر،داستان،دلنوشته،رمان،زندگینامه،سفرنامه،نمايشنامه،فیلمنامه، تبدیل جزوات اساتید،مربیان، معلمان و دانشجویان به کتاب تبدیل پایان نامه کارشناسی ارشد به کتاب  تبدیل رساله دکتری به کتاب  مشاوره، نگارش و تدوین پایان نامه و رساله در رشته های علوم انسانی و اسلامی استخراج مقاله از پایان نامه و اکسپت مقاله  انجام طراحی جلد و صفحه آرایی در بالاترین کیفیت  ویراستاری حرفه ای کتاب   همین الان به کارشناسان حوزه مشق پیام بدهید.   ۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶  ۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *