پایتخت شعر ایران

index.png
قلم شما

اثری از بانوی هنرمند بینا عبدی_نشر حوزه مشق

میدانی چیست خورشید مهربانی اش را از تو آموخته.. درست مثل تو که عاشقانه مهرت را به من میبخشی، پرتواش را خالصانه می‌بخشد .
مگر می‌شود این همه عشق در یک نفر جا شود مگر می‌شود این همه گذشت این همه صبوری این همه زیبایی مطلق در یک نفرآن هم یک جا جمع شود…شاید هم با خدا نسبتی داری که از روح بلندش در تو بیشتر از ما دمیده …شاید جانشین خدا روی زمینی وگرنه این همه شکوه از کجا آمده؟ تو خود یک تنه همه ی بهشت های وعده داده شده ایی، همه حوریان بهشتی ،حتی پاداش همه ی خوبی هایی .. دو چشم مهربانت همان رود های بهشتی پر از شراب است که مرا مست و مدهوش می‌کند .طنین روح بخش صدایت را هیچ سازی نمی‌تواند بنوازد ،لبخند که میزنی داستان غمهایم به یکباره رنگ عوض میکند مادر تو که هستی چه هستی که شکوهت را میتوان از پشت خستگی هایت ،رنج هایت ،حتی موهای سپیدت و خط های پیشانیت دید …راستی چه کسی اولین بار گفت نام تورا مادر بگذراند ؟ کسی چه میداندشاید آرامش را در این کلمه یافته بود و کسی را لایق تر از تو برای این نام ندیده بود.

 

بینا عبدی

 

 

❤️❤️

روابط عمومی انتشارات بین المللی حوزه مشق

https://ketabbaz.hozeyemashgh.ir

چاپ انواع کتاب: شعر،داستان،دلنوشته،رمان،زندگینامه،سفرنامه،نمايشنامه،فیلمنامه، تبدیل جزوات اساتید،مربیان، معلمان و دانشجویان به کتاب تبدیل پایان نامه کارشناسی ارشد به کتاب  تبدیل رساله دکتری به کتاب  مشاوره، نگارش و تدوین پایان نامه و رساله در رشته های علوم انسانی و اسلامی استخراج مقاله از پایان نامه و اکسپت مقاله  انجام طراحی جلد و صفحه آرایی در بالاترین کیفیت  ویراستاری حرفه ای کتاب

همین الان به کارشناسان حوزه مشق پیام بدهید.

۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶

۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹

 

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *