پایتخت شعر ایران

index.png
قلم شما

چاپ کتاب شعر

چاپ کتاب شعر

اشعار برای ماندگار شدن باید چاپ شوند، ما با توجه به شرایطی که برای شعرا و نویسندگان محترم وجود دارد کمترین هزینه های ممکن و کم ریسک ترین مسیر را برای چاپ کتاب شعر مهیا نمودیم و پیش نهاد می­کنیم حتما شعر هایتان را به صورت کتاب برای نسل های بعدی چاپ نمایید تا علاوه بر ماندگار شدن آن، مانع از سوء استفاده دیگران از اشعارتان و ثبت آن ها به نام خودشان شوید.

۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶
۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹
تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ) 285 هزار تومان

هزینه چاپ کتاب

به طور کلی شعر گفتن ذوق هنری بسیار زیادی را طلب می کند و کسی که شعر می گوید معمولا روحیه لطیفی دارد. لذا وقتی که ذوق هنری ایجاد شد و شعر سروده شده باید ثبت و ماندگار شود و اقدام به چاپ کتاب شعر نمود. اگر اثر ثبت نشود و شاعر آثارش را در قالبی شکیل و زیبا مشاهده نکند ممکن است به مرور و به علت کاهش انگیزه طبع شعر و شاعری با آسیب جدی مواجه شود. در این راستا موسسه حوزه مشق حامی شاعران عزیز، آماده همکاری با این عزیزان برای چاپ اثرشان با کمترین هزینه در قالب کتاب شعر است.

افرادی که شعر می گویند به طوری کلی دو دسته هستند:

الف – افرادی که به طور حرفه ای شعر می گویند
این دسته از شاعران، افرادی هستند که هر یک سبک خاصی از شعر را دنبال می کنند و معمولا شعرهایشان مخاطب خاص خودشان را دارد. مثلا چهار پاره، دو بیتی، شعر بلند، غزل، شعر نو (نیمایی). متاسفانه این دسته از شاعران پس از سرودن برای چاپ کتاب شعر و عرضه کردن آن به عموم جامعه دچار مشکل می-شوند.

مشکلی تحت عنوان چاپ آثار: ما به شاعران عزیز که به طور حرفه ای شعر می سرایید، می گوییم نگران نباشند. موسسه حوزه مشق با فراهم کردن پروتکل مناسب این اطمینان را به شاعران عزیز می دهد که آثارشان با کمترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن به چاپ برسد و در قالب صفحه آرایی و جلد زیبا به معرض نمایش گذاشته شود. موسسه حوزه مشق با همکاری هلدینگ کشف استعداد برتر از طراحان و صفحه آراهای مجرب از سراسر کشور برخوردار است. لذا موسسه حوزه مشق برای چاپ کتاب شعر و طراحی جلد و صفحه آرایی از منبعی از ایده ها برای جلوه بخشیدن به آثار شاعران عزیز بهره می برد.

ب – افرادی که استعداد شعر گفتن را دارند اما به طور حرفه ای دنبال نمی کنند
این دسته از شاعران در شعر و شاعری حرفه ای نیستند. اما گهگاهی شعر می گویند که آثارشان در خور توجه است. این دسته از افراد اشعار خود را در دفترچه ای که به طور خاص برای شعر اختصاص دادند، یادداشت می کنند. اغلب اوقات در همان دفترچه ها باقی می مانند که هیچ وقت مورد استفاده دیگران قرار نمیگیرد و چاپ کتاب شعر انجام نمیشود.

ما به شما شاعران عزیز این نوید را می دهیم که موسسه حوزه مشق با در نظر تسهیلات مناسب به شما کمک می کند که اثرتان با نامتان در کتابخانه ملی ثبت شود تا از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری شود. سپس در گام بعدی متناسب با نیازتان (چاپ در تیراژ پایین) چاپ کتاب شعر انجام شود.

۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹
۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶

تصویر نویسنده
فردین احمدی

یک نظر برای “چاپ کتاب شعر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *