پایتخت شعر ایران

index.png
قلم شما

استخراج مقاله از پایان نامه و تقویت رزومه تحصیلی _انتشارات حوزه مشق

استخراج مقاله از پایان‌ نامه علاوه بر این که راه را برای اخذ مدرک تحصیلی شما هموارتر می‌کند، مزایای دیگری نیز دارد که از این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

تقویت رزومه شغلی:
چاپ مقاله حتی در تعداد کم نیز می‌تواند در مصاحبه‌های شغلی برای شما یک رزومه بسیار قوی باشد که نظر کارفرما را هر چه بیشتر به سمت شما جلب می‌کند. در نظر داشته باشید که می‌توان از هر پایان‌نامه حدود ۲ یا ۳ مقاله استخراج کرد؛ بنابراین در صورتی که در نگارش و چاپ مقالات خود دقت کافی داشته باشید، می‌توانید احتمال قبول درخواست استخدام خود را چندین درصد افزایش دهید.

تقویت رزومه تحصیلی:
همان طور که می‌دانید مهم‌ترین مزیت تبدیل پایان‌ نامه به مقاله، امتیاز ویژه‌ی آن در دفاع از پایان‌نامه می‌باشد؛ علاوه بر این، چاپ مقاله در مصاحبه ورودی به مقاطع ارشد و دکتری، تأثیر بسزایی دارد.

افزایش جامعه آماری مخاطبین مقاله
همان طور که می‌دانید پایان‌نامه‌ها در کتابخانه دانشگاه نگهداری می‌شوند و مخاطبین آن نهایتاً دانشجویان و اساتید محل تحصیل شما می‌باشند؛ ولیکن با استخراج مقاله از پایان‌نامه و نشر آن در ژورنال‌های معتبر، جامعه آماری مخاطبین شما وسیع‌تر شده و محققین سراسر جهان را نیز در بر می‌گیرد.

با توجه به این که هزینه تبدیل پایان نامه به مقاله برای هر پروژه بسته به عوامل بالا متفاوت است، بهتر است برای استعلام دقیق هزینه‌ها و دریافت مشاوره رایگان، از طریق پر کردن فرم با کارشناسان حوزه مشق در ارتباط باشید.

در ضمن لازم به یادآوری است اینکه انتشارات حوزه مشق با مدیریت جوانترین ناشر ایران یکی از سه نشر پر کار ایران، رسانه ای ترین انتشارات ایران، برترین انتشارات و ناشر برگزیده ایران می باشد.

منحصر بفرد ترین انتشارات ایران، مجموعه بین المللی حوزه مشق
از سایت های مجموعه دیدن کنید👇

صفحه اصلی

برگه نخست

خانه

صفحه اصلی

صفحه اصلی

شماره های تماس
09393353009
09191570936

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *