قلم شما

آنیتا آرزومانیان بعنوان برترین سرپرست نویسندگان و شاعران انتشارات بین المللی حوزه مشق انتخاب شد.

برترین سرپرست نویسندگان و شاعران تیر ماه منتشر شد

بسمه تعالی

سرکار خانم آنیتا آرزومانیان

با سلام و احترام،

بدین‌وسیله با افتخار اعلام می‌داریم که شما به عنوان سرپرست نمونه نویسندگان و شاعران انتشارات حوزه مشق در ماه تیر ۱۴۰۳ از سوی شورای ارزشیابی انتخاب شده‌اید.

این انتخاب، گواهی بر تلاش‌ها، پشتکار و تعهد شما به رشد و شکوفایی ادبیات این مرز و بوم است. با همت و اندیشه والای شما، توانسته‌ایم به گامی مؤثر در جهت تعالی آثار ادبی دست یابیم و نسلی از نویسندگان و شاعران را تربیت کنیم که آینده‌ای روشن و پر از امید را برای ادبیات این سرزمین رقم بزنند.

تلاش‌های بی‌وقفه شما در سرپرستی و هدایت جمعی از اهالی قلم و خلق آثار ارزشمند، شایسته تقدیر و ستایش است. امید است که این موفقیت، انگیزه‌ای مضاعف برای ادامه فعالیت‌های ارزنده شما باشد و همچنان در راستای اعتلای فرهنگ و هنر این مرز و بوم گام بردارید.

با آرزوی توفیقات روزافزون، از درگاه ایزد منان موفقیت و سربلندی شما را خواستاریم.

دکتر فردین احمدی
مدیر مسئول انتشارات بین‌المللی حوزه مشق

از قلم تا جاودانگی… با شما!
انتشارات حوزه مشق با عشق به کتاب و باور به استعدادهای این مرز و بوم فعالیت می‌کند. ما به جای ساختن کتاب‌های سطحی، به خلق آثار ماندگار و حمایت از نویسندگان و شاعران عزیزمان افتخار می‌کنیم. هر نقدی که از روی خیرخواهی و سازندگی باشد، گوش جان می‌سپاریم؛ اما تهمت‌ها و سخنان بی‌پایه را نمی‌پذیریم و با قدرت به مسیرمان ادامه می‌دهیم.

خدمات ما شامل چاپ کتاب‌های شعر، داستان، رمان، دلنوشته، کتاب کودک، ترجمه و تبدیل پایان‌نامه به کتاب است. شما هم اگر رویایی در سر دارید، با ما در تماس باشید:

📞 09191570936
📞 09393353009

انتشارات حوزه مشق؛ جایی برای رویش، قلم و جاودانگی.

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *