قلم شما

اینستاگرام «بازدید» را به معیار اصلی سنجش عملکرد محتوا تبدیل خواهد کرد ـ انتشارات حوزه مشق

اینستاگرام «بازدید» را به معیار اصلی سنجش عملکرد محتوا تبدیل خواهد کرد.

دکتر فردین احمدی مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق:

توضیح تغییرات اینستاگرام و تأثیر آن بر تولید محتوا

1. معیار اصلی: بازدیدها (Views)

اینستاگرام به‌زودی «بازدیدها» را به عنوان معیار اصلی برای سنجش عملکرد محتوا معرفی می‌کند. این یعنی تعداد دفعاتی که محتوای شما دیده می‌شود، مهم‌ترین شاخص برای موفقیت آن است.

 

2. تفاوت بین «بازدیدها» و «Reach»

– **بازدیدها (Views):** تعداد کل دفعاتی است که محتوای شما دیده می‌شود. این عدد شامل تمام مشاهدات است، حتی اگر یک کاربر چندین بار همان محتوا را ببیند.
– – **Reach:** تعداد افرادی است که محتوای شما را حداقل یک‌بار دیده‌اند. اگر یک نفر چند بار محتوای شما را ببیند، باز هم فقط یک‌بار در عدد Reach حساب می‌شود.

اینستاگرام می‌خواهد تولیدکنندگان محتوا علاوه بر توجه به بازدیدها، به این هم توجه کنند که چند نفر واقعاً پست شما را دیده‌اند (Reach) و چند بار یک پست به هر نفر نمایش داده شده است.

 

چگونه محتوا تولید و پست کنیم؟

1. روی افزایش بازدیدها تمرکز کنید:

از این به بعد، شما باید محتوایی تولید کنید که جذاب و گیرا باشد تا افراد بیشتری ترغیب شوند چندین بار آن را ببینند. این یعنی استفاده از تصاویر، ویدئوها و ریلزهایی که توجه مخاطب را به خود جلب کنند.

2. تحلیل Reach و Views:

بعد از انتشار محتوا، به آمار بازدیدها و Reach دقت کنید. اگر بازدیدها زیاد است ولی Reach پایین، یعنی افراد محتوا را چندین بار دیده‌اند. اگر هر دو بالا هستند، یعنی محتوای شما هم گسترده دیده شده و هم مخاطبان چندین بار به آن برگشته‌اند.

3. تنوع قالب‌ها:

سعی کنید از قالب‌های مختلف (مثل عکس، ویدئو، ریلز) استفاده کنید و عملکرد هرکدام را بسنجید. با این کار می‌توانید متوجه شوید که کدام قالب‌ها بازدید و Reach بیشتری دارند.

4. تعامل با مخاطبان:

محتواهایی تولید کنید که مخاطبان را به تعامل وادارد (مثلاً لایک، کامنت، اشتراک‌گذاری). این کار به افزایش بازدیدها کمک می‌کند.

نتیجه‌گیری

این تغییرات نشان می‌دهد که اینستاگرام بیش از پیش بر تعداد دفعاتی که محتوای شما دیده می‌شود (بازدیدها) تمرکز دارد. پس از این به بعد، سعی کنید محتوایی بسازید که کاربران را به دیدن مجدد و تعامل بیشتر ترغیب کند.

 

 

 

 

 

❤️❤️

روابط عمومی انتشارات بین المللی حوزه مشق

https://hozeyemashgh.ir

چاپ انواع کتاب: شعر،داستان،دلنوشته،رمان،زندگینامه،سفرنامه،نمايشنامه،فیلمنامه، تبدیل جزوات اساتید،مربیان، معلمان و دانشجویان به کتاب تبدیل پایان نامه کارشناسی ارشد به کتاب  تبدیل رساله دکتری به کتاب  مشاوره، نگارش و تدوین پایان نامه و رساله در رشته های علوم انسانی و اسلامی استخراج مقاله از پایان نامه و اکسپت مقاله  انجام طراحی جلد و صفحه آرایی در بالاترین کیفیت  ویراستاری حرفه ای کتاب

همین الان به کارشناسان حوزه مشق پیام بدهید.

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *